Serviciul financiar contabil, Birou servicii comunitare, Compartimentul gestiune, bunuri si mijloace banesti

Serviciul financiar contabil:

  • asigură respectarea cu stricteţe a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului şi ia măsuri legale pentru reîntregirea acestuia în cazul în care a fost păgubit;
  • vizeaza statele de plata aplicand stampila de control financiar preventiv;
  • verifica statele de plata privind calculul corect al CAS, CASS, somajului, deducerilor de baza si suplimentare, calculul corect al imopozitului si retinerilor din salarii, respectindu-se actele normative in vigoare;
  • urmareste incadrarea in creditele bugetare aprobate;
  • intocmeşte nota contabilă aferentă drepturilor salariale, ordinele de plată şi declaraţiile. răspunde de depunerea la termen a declaraţiilor care derivă din activitatea salarială;
  • asigură plata la termen a sumelor care constituie obligaţiile societăţii faţă de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale şi alte obligaţii faţă de terţi;
  • asigură şi răspunde de efectuarea corectă şi la timp a calculelor privind drepturile salariale ale personalului;
  • asigură desfăşurarea ritmică a operaţiunilor de decontare cu furnizorii;
  • operează la zi actele de bancă, actele de casă;
  • intocmeste documentele pentru operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar conform planurilor lunare şi a documentaţiilor vizate de controlul financiar preventiv;
  • urmareste depunerea în bancă a sumelor neridicate reprezentând drepturi salariale, ajutor social, ajutoare încălzire cu lemne sau orice alt numerar , intermenul stabilit de lege;
  • intocmeste documentele pentru incasarea numerarului pe bază de chitanţă emisă în două exemplare si completeaza obligatoriu, dupa caz, dispozitiile de plata / incasare, in registrul de casa;
  • asigură respectarea limitei soldului de casă pentru cheltuielile gospodăreşti;
  • intocmeşte lista nominală a persoanelor care nu au încasat salariul sau alte drepturi şi menţionează pe statul de plată sumele efectiv plătite şi cele neachitate;
  • intocmeste fisele fiscale si raspunde de depunerea lor la organul fiscal la termenele prevazute de lege;
  • intocmeste lunar “ Situatia Recapitulativa” privind plata salariilor in 2 exemplare,  insotita de ordinele de plata pentru viramente;
  • raspunde de corecta gestionare a bazelor de date privind salarizarea asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav;
  • intocmeste si depune lunar declaratiile de salarii   pentru  CASS, CAS, somaj, impozit respectindu-se actele legale in vigoare . Daca este cazul se vor depune declaratii rectificative (in cazul imputatiilor);
  • asigura gestionarea bazelor de date privind indemnizatiile acordate persoanelor cu handicap grav. Actualizeaza bazele de date de cite ori se impune;
  • intocmeste situatia centralizatoare privind viramentele la fondurile speciale;
  • elibereaza adeverinte referitoare la veniturile realizate, raspunzand de legalitatea datelor consemnate;
  • intocmeste situatiile statistice privind cheltuiala de personal in termenul stabilit de lege.
  • intocmeste darea de seama contabila la trimestru;
  • răspunde de efectuarea calculelor de fundamentare a indicatorilor economico-financiari şi întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli pe an şi defalcat pe trimestre;
  • asigură analiza lunară a încadrării în creditele bugetare prevăzute în BVC ;
  • angajează prin semnătură instituţia în toate operaţiunile patrimoniale având obligaţia de a refuza viza acelor operaţiuni considerate ilegale;
  • vizeaza notele de comanda catre furnizori, aplicand stampila de control si semnatura;
  • face previziunea bugetului pentru anul viitor;
  • verifica facturile din punct de vedere procedural (procedurile operationale privind achizitiile) si se asigura de existenta documentelor care stau la baza emiterii acestora;
  • asigură efectuarea corectă şi la timp a înregistrărilor contabile privind mijloacele fixe şi mijloacele circulante;
  • participa la inventarierea tuturor valorilor patrimoniale, urmăreşte definitivarea potrivit legii a rezultatelor inventarierii;
  • înregistrează şi ţine evidenţa debitelor întocmind balanţa analitică. Intocmeşte balanţa creditorilor din salarii neridicate, ajutoare sociale, ajutoare pentru încălzire cu lemne;
  • răspunde de întocmirea corectă a balanţei de verificare pentru conturile sintetice şi analitice şi urmăreşte concordanţa dintre acestea;
  • opereaza la zi bonurile de consum, notele de intrare receptie si alte documente contabile;
  • opereaza in baza de date aprovizionarile si consumurile de materiale, obiecte de inventar.

Birou servicii comunitare:

  • Intocmirea dosarelor si distribuirea tichetelor/abonamentelor acordate pensionarilor/elevilor si studentilor din Municipiul Targoviste;
  • Distribuirea si gestionarea alimentelor in cadrul programului POAD;
  • Intocmirea dosarelor in vederea acordarii subventiilor incalzire locuinte;
  • Eibereaza abonamente de transport public gratuite pentru urmatoarele categorii de persoane:
  • Veterani si vaduvele veteranilor de razboi;
  • Deportati;
  • Detinuti politici;

 

Art. 8.13. Compartimentul gestiune, bunuri si mijloace banesti:

Compartimentul gestiune:

  • gestioneaza conform reglementarilor in vigoare, materialele nealimentare necesare bunei desfasurari a activitatii directiei;
  • depozitează şi gestionează, conform reglementărilor în vigoare, mărfurile din magazie, întocmind zilnic bonurile de consum, NIR -urile şi operează zilnic fişele de  magazie;
  • eliberează din magazie bunurile solicitate de activităţile D.A.S;
  • accepta documentele de incasare, accepta numerarul depus, efectueaza platile in numerar, elibereaza documentele de plata, inchide casele in incasari si plati, avand raspunderea materiala a valorilor incredintate;
  • verifică marfa achizioţionată din punct de vedere al calităţii şi cantităţii iar în cazul în care se constată diferenţe acestea se consemnează în N.I.R şi se acţionează pentru remedierea acestora;
  • urmăreşte derularea contractelor de furnizare produse încheiate cu terţi si face aprovizionarea in conformitate ce acestea;
  • asigură întreţinerea corespunzătoare a spaţiilor ocupate de magazie şi de buna funcţionare a tuturor instalaţiilor aparaturii şi utilajelor din dotarea acesteia.