SERVICIUL PERSONAL

SERVICIUL PERSONAL:

  • intocmeste Regulamentul de Organizare si Functionare, Regulamentul de Ordine Interioara si Codul de etica profesional al directiei in colaborare cu coordonatorii tuturor activitatilor DAS;
  • intocmeste organigrama institutiei, statul de funcţii si statul de personal;
  • aplica prevederile legale privind încadrarea, promovarea şi salarizarea personalului D.A.S.;
  • tine evidenţa registrului general de evidenţă a salariaţilor, le păstrează şi le completează cu toate modificările survenite;
  • asigură secretariatul comisiilor de concurs, respectiv al comisiilor de soluţionare a contestaţiilor;
  • răspunde de organizarea examenelor şi a concursurilor pentru încadrare şi promovare în muncă şi de verificare a îndeplinirii de către solicitanţi a condiţiilor prevăzute de lege pentru aceastea;
  • efectuează lucrările legate de încadrarea, transferul, modificarea sau încetarea raporturilor de serviciu respectiv a contractului individual de muncă pentru personalul din cadrul serviciului;
  • intocmeşte dosarele necesare în vederea pensionării angajaţilor proprii şi asistenţilor personali;
  • stabileste, conform prevederilor legale, cuantumul sporurilor de vechime, opereaza modificarile in situatia salariatilor si le comunica serviciului Contabilitate;
  • calculeaza drepturile de concediu ale salariatilor si le transmite sefilor si tine evidenta efectuarii acestuia;
  • organizează în luna decembrie, pentru anul următor, programarea concediilor de odihnă pentru personalul contractual al serviciului;
  • efectuează cercetarea prealabilă stabilirii sancţiunilor disciplinare;
  • gestioneza dosarele personalului angajat în cadrul directiei;
  • gestioneaza fişele posturilor personalului din cadrul directiei;
  • gestioneaza fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale angajaţilor întocmite de director, şeful de serviciu şi şefii de birouri;
  • tine evidenta timpului lucrat/si a concediilor de odihna/fara plata/boala, semnaland directorului neregulile constatate;
  • intocmeşte situatiile statistice privind numarul de personal, calificare, studii, incadrare;
  • întocmeşte evidenţele referitoare la termenul de valabilitate al certificatelor de handicap şi urmăreşte lunar mişcarea asistenţilor personali;
  • intocmeste lunar pontajul pentru pentru asistentii personali, si-l transmite serviciului Contabilitate;
  • verifica si vizeaza, lunar, pontajele salariatilor D.A.S.;
  • comunica serviciului Contabilitate orice schimbare intervenita in drepturile salariale ale angajatilor directiei;
  • pentru determinarea impozitul pe venitul global întocmeşte dosarele fiscale ale salariaţilor, conform legii şi comunică deducerile personale directiei Contabilitate;
  • intocmeste planul de pregatire profesionala anual al salariatilor D.A.S;
  • participa la activitatile de gospodarire zilnice;
  • verifica instalatiile sanitare, electrice, gaze naturale, apa si canalizare pentru o buna functionare, in toate unitatile DAS;
  • prin personalul administrativ intretine curatenia din cladirile si spatiile arondate.