Serviciul Proiecte, Achizitii, Investitii

Serviciul Proiecte, Achizitii, Investitii:

Biroul programe si proiecte:

  • iniţiază şi implementează proiecte de interes local, cu finanţare din bani publici şi fonduri internaţionale, utilizând strategiile managementului de proiect;
  • instrumenteaza implementarea programelor si proiectelor aprobate;
  • initiaza strategii de identificare a problemelor de interes comunitar ale minoritatilor locale pentru ameliorarea acestora prin implementarea unor proiecte de interes local;
  • centralizeaza si tine evidenta tuturor surselor de finantare interne si externe;
  • initiaza si propune spre aprobare parteneriate cu ONG-uri, autoritati publice locale si alti reprezentanti ai societatii civile in scopul dezvoltarii si diversificarii serviciilor sociale primare si specializate.

Biroul achizitii, investitii:

  • elaboreaza programul anual de achizitii publice, pe baza necesitatilor si prioritatilor comunicate de celelalte compartimente, program care se aproba de director, cu avizul compartimentului financiar;
  • elaboreaza intocmirea documentatiei de atribuire si raspunde de aplicarea si finalizarea acestor proceduri, conform legii;
  • intocmeste raportul anual de achizitii publice, conform legii;
  • intocmeste caiete de sarcini pentru achizitiile publice;
  • participa la organizarea licitatiilor si a selectarilor de oferta, in conditiile legii;
  • raspunde de stabilirea circumstantelor de incadrare prevazute in legislatia pentru aplicarea fiecarei proceduri de achizitie publica sau cumparare directa;
  • constituie si pastreaza dosarul achizitiei publice;
  • constituie si pastreaza macheta investitiilor pe cod. CPV la materiale si prestari servicii;
  • raspunde de respectarea procedurilor operationale specifice si de realizarea indicatorilor de performanta ce ii revin.

 Compartiment formare profesionala:

  • implementeaza si instrumenteaza activitatile de consiliere si formare profesionala in cadrul programelor de formare profesionala pentru care s-a angajat asigurarea sustenabilitatii pe o perioada de minim 3 ani de la finalizarea proiectelor care au facut obiectul acestora;
  • intocmeste documentatia necesara autorizarii cursurilor de formare profesionala;
  • tine evidenta Registrului absolventilor, completeaza si elibereaza certificatele de absolvire/calificare;
  • intocmeste situatiile centralzatoare privind desfasurarea examenelor si solicita eliberarea certificatelor de absolvire/calificare de la AJPIS Dambovita.

Compartiment administrativ:

  • gestioneaza patrimoniul DAS;
  • raspunde de autorizari/reautorizari (Directia de Sanatate Publica; Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta; Agentia pentru Protectia Mediului; Directia Sanitar Veterinara; Inspectoratul de Stat in Constructii; Primaria Targoviste);
  • asigura instruirea introductiv generala pe linie de AII si SU a personalului nou angajat in cadrul directiei;
  • elaboreaza setul de instructiuni proprii AII-SU cu aplicabilitate acestei directii si asigura instruirea interna specifica a salariatilor directiei si a asistentilor sociali;
  • elaboreaza tematicile anuale ale instruirilor interne AII si SU.
  • tine sub control completarea fiselor individuale de instruiri AII;
  • elaboreaza si asigura afisarea Planurilor de evacuare in situatii de urgenta;
  • asigura necesarul de mijloace de stingere a incendiilor si amplasarea adecvata a acestora in cadrul incintelor directiei;
  • asigura instruirea interna a personalului din cadrul directiei si a asistentilor sociali privitoare la evacuarea in situatii de urgenta precum si pentru utilizarea mijloacelor de stingere a incendiilor existente in dotarea directiei;
  • planifica, organizeaza si coordoneaza la nivel de directie desfasurarea de exercitii de alarmare, cu implicarea directa a tuturor salariatilor directiei si a asistentilor sociali;
  • AII = aparare impotriva incendiilor
  • SU = situatii de urgenta
  • Conducatorii auto – participa la distributia hranei catre centrele sociale si persoanele asistate;
  • transport persoane asistate/ asistenti sociali;
  • transport marfuri alimentare/nealimentare;
  • distribuie pachete/cadouri;
  • deplasari in interes de serviciu ori de cate ori este solicitat de catre directorul DAS.
  • primeste si inregistreaza corespondenta si solicitarile adresate institutiei si le inainteaza directorului Directiei de Asistenta Sociala;
  • urmareste si raspunde de incadrarea in termenul stabilit de lege pentru solutionarea petitiilor.