SERVICIUL PERSONAL:
- intocmeste Regulamentul de Organizare si Functionare, Regulamentul de Ordine Interioara si Codul de etica profesional al directiei in colaborare cu coordonatorii tuturor activitatilor DAS;
- intocmeste organigrama institutiei, statul de funcţii si statul de personal;
- aplica prevederile legale privind încadrarea, promovarea şi salarizarea personalului D.A.S.;
- tine evidenţa registrului general de evidenţă a salariaţilor, le păstrează şi le completează cu toate modificările survenite;
- asigură secretariatul comisiilor de concurs, respectiv al comisiilor de soluţionare a contestaţiilor;
- răspunde de organizarea examenelor şi a concursurilor pentru încadrare şi promovare în muncă şi de verificare a îndeplinirii de către solicitanţi a condiţiilor prevăzute de lege pentru aceastea;
- efectuează lucrările legate de încadrarea, transferul, modificarea sau încetarea raporturilor de serviciu respectiv a contractului individual de muncă pentru personalul din cadrul serviciului;
- intocmeşte dosarele necesare în vederea pensionării angajaţilor proprii şi asistenţilor personali;
- stabileste, conform prevederilor legale, cuantumul sporurilor de vechime, opereaza modificarile in situatia salariatilor si le comunica serviciului Contabilitate;
- calculeaza drepturile de concediu ale salariatilor si le transmite sefilor si tine evidenta efectuarii acestuia;
- organizează în luna decembrie, pentru anul următor, programarea concediilor de odihnă pentru personalul contractual al serviciului;
- efectuează cercetarea prealabilă stabilirii sancţiunilor disciplinare;
- gestioneza dosarele personalului angajat în cadrul directiei;
- gestioneaza fişele posturilor personalului din cadrul directiei;
- gestioneaza fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale angajaţilor întocmite de director, şeful de serviciu şi şefii de birouri;
- tine evidenta timpului lucrat/si a concediilor de odihna/fara plata/boala, semnaland directorului neregulile constatate;
- intocmeşte situatiile statistice privind numarul de personal, calificare, studii, incadrare;
- întocmeşte evidenţele referitoare la termenul de valabilitate al certificatelor de handicap şi urmăreşte lunar mişcarea asistenţilor personali;
- intocmeste lunar pontajul pentru pentru asistentii personali, si-l transmite serviciului Contabilitate;
- verifica si vizeaza, lunar, pontajele salariatilor D.A.S.;
- comunica serviciului Contabilitate orice schimbare intervenita in drepturile salariale ale angajatilor directiei;
- pentru determinarea impozitul pe venitul global întocmeşte dosarele fiscale ale salariaţilor, conform legii şi comunică deducerile personale directiei Contabilitate;
- intocmeste planul de pregatire profesionala anual al salariatilor D.A.S;
- participa la activitatile de gospodarire zilnice;
- verifica instalatiile sanitare, electrice, gaze naturale, apa si canalizare pentru o buna functionare, in toate unitatile DAS;
- prin personalul administrativ intretine curatenia din cladirile si spatiile arondate.