nunta in aer liber

, Fotograf Nunta Bucuresti, Formatie Nunta Bucuresti, Dj Nunta Targoviste, Cazare Targoviste, Cazare Titu, Cover Band Bucuresti.
0372 764 198 [email protected]

Prezentare Generală

Scurt istoric.

  • 1991 se înființează Cantina de Ajutor Social, având ca temei legal  HCM nr.454/1957
  • 1995 se înființează Direcția de Asistență Socială prin reorganizarea Cantinei de Ajutor Social și a Centrului Primire Minori, având ca bază legală HCL 85/1995.
  • 1997 se înființează în cadrul direcției Azilul de Noapte, având ca bază legală HCL 313/1997
  • 2001 Direcția de Asistență Socială preia cabinetul medical cu competențe pe medicina muncii, având ca bază legală HCL 272/2001
  • 2001 salariații creșelor trec în subordinea Direcției de Asistență Socială, având ca bază legală HCL 253/2001
  • 2001 Biroul Autor Social din cadrul primăriei trece în subordinea Direcției de Asistență Socială
  • 2003 se înfiițează Centrul social integrat Sfânta Maria, având ca bază legală proiectul finanțat din Programul RICOP și HCL.269/2003
  • 2005 se înființează Centrul Social Sfânta Elena, destinat persoanelor vârstnice, având ca bază legală HCL 215/2005
  • 2005 se înființează Centrul de Informare pentru Tineri aflați în dificultate ca urmare a proiectului si a HCL 218/2005
  • 2006 Centru de zi pentru copii cu diziabilități și Centru de zi pentru copii cu risc de instituționalizare Dănuț sunt preluate de la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului, având ca bază un protocol de predare-primire dintre Consiliul Județean și Consiliul Local prin HCL 15/2006
  • 2007 activitatea creșelor este preluată de către Direcția de Asistență Socială, având ca bază legală HCL 138/2007
  • 2008 se înființează Centru de zi pentru persoane cu dizabilități adulți în cadrul Direcției de Asistență Socială, având ca bază HCL 31/2008
  • 2008 se înființează Biroul de Strategii și Proiecte în cadrul Direcției, având ca bază legală HCL 410/2008
  • 2009 Direcția de Asistență Socială preia activitatea asistenței medicale și stomatologice din unitățile de învățământ, având baza legală HCL nr.251/2009
  • 2009 Direcția de Asistență Socială se reorganizează ca direcție generală prin înființarea Direcției de Asistență Socială, Direcția Economică și Direcția de Asistență Medicală, Direcția Economică, Achiziții și Resurse Umane, având ca bază legală HCL 252/2009
  • 2014 se înființează Centrul de zi pentru Copii cu Autism și Sindrom Down Sfânta Maria, având ca bază legală HCL nr 46/2014;
  • 2016 – Se infiinteaza Centrul de zi Arlechino in confromitate cu HCL nr. 52/2013, proiect desfasurat de Directia de Asistenta Sociala Targoviste cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei prin Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei sociale si Persoanelor varstnice, Autoritatea nationala pentru protectia drepturilor copilului.
  • 2016 se reorganizeaza Directia de Asistenta Sociala conform HCL nr. 291/2016.
  • 2018 se reorganizeaza Directia de Asistenta Sociala conform prevederilor HG 797/2017.

 

Parteneriate

  • Ministerelor Afacerilor Interne Agenția Națională Antidrog-Centrul de prevenire, evaluare și consiliere antidrog Dâmbovița
  • Asociația Help Autism
  • Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița (inclusiv cu toate unitățile de învățământ din municipiul Târgoviște)
  • Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor – ANS-PV
  • Arhiepiscopia Târgoviștei
  • Direcția Generala de Asistență Socială și Protecția Copilului Dâmbovița
  • Societatea Națională de Cruce Roșie din România-filiala Dâmbovița
  • Școala Gimnaziala Specială Târgoviște
  • Palatul copiilor Târgoviște
  • Clubul Sportiv Municipal Târgoviște
  • Penitenciarul Mărgineni
  • Centru de Resurse pentru Educație și Dezvoltare
  • Fundația Motivation România
  • Asociația React
  • Asociația Nevăzătorilor-filiala Dâmbovița
  • Asociația Română pentru Educația și Dezvoltare
  • Spitalul Județean Dâmbovița

 STRUCTURA  ORGANIZATORICA A  DIRECŢIEI DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ

Direcţia de Asistenţă Socială, pentru eficientizarea activitatii, are in  structura organizatorică:

  • servicii-avand minim 8 salariati;
  • birouri-avand minim 6 salariati;
  • compartimente;
  • centre/adaposturi/camine sociale.
  1. Serviciul Resurse Umane;
  2. Compartiment administrativ;
  3. Compartiment juridic si contencios;
  4. Expert local pentru probleme pentru romi;
  5. Cabinet medicina muncii;
  6. Serviciul asistenta sociala a copilului si evaluarea persoanei cu dizabilitati;
  7. Serviciul asistenta sociala a persoanei si prevenire marginalizare;
  8. Serviciul evidenta si plati beneficii de asitenta sociala;
  9. Serviciul evidenta si plati indemnizatii de handicap;
  10. Serviciul Strategii si Formare profesionala;
  11. Birou proiecte;
  12. Birou achizitii;
  13. Serviciul evaluare, monitorizare si analiza statistica;
  14. Serviciul economico – financiar;
  15. Birou servicii comunitare;
  16. Compartimentul gestiune, bunuri si mijloace banesti;
  17. Compartimentul cabinete medicale scolare;
  18. Compartimentul cabinete medicina dentara.

Centre sociale si compartimente care functioneaza in conformitate cu HG 867/2015, cu urmatoarele componente:

  1. Biroul de ingrijire la domiciliu pentru persoane varstnice;
  2. Cantina de Ajutor Social;
  3. Centrul Rezidential de asistenta si reintegrare/reintegrare sociala pentru persoanele fara adapost „Sfanta Maria”;
  4. Centrul Rezidential de primire in regim de urgenta pentru victimele violentei domestice „Impreuna vom reusi”;
  5. Caminul pentru persoane varstnice „Sfanta Elena”;
  6. Adapost de noapte „Speranta”;
  7. Clubul de pensionari nr. 1.
  8. Centrul de zi pentru copii cu autism si sindrom Down „Sfanta Maria”;
  9. Centrul de zi pentru copii cu dizabilitati;
  10. Centrul de zi „Arlechino”;

Centre sociale – parteneriate:

  1. Fundatia Catedrala Eroilor Neamului;
  2. Filiala de Cruce Rosie – Dambovita.