nunta in aer liber

, Fotograf Nunta Bucuresti, Formatie Nunta Bucuresti, Dj Nunta Targoviste, Cazare Targoviste, Cazare Titu, Cover Band Bucuresti.
0372 764 198 [email protected]

Material informativ CENTRUL REZIDENTIAL DE ASISTENTA SI REINTEGRARE/REINTEGRARE SOCIALA PENTRU PERSOANE FARA ADAPOST „SFANTA MARIA”

Centrul Rezidential de Asistenta si Reintegrare/Reintegrare Sociala Pentru Persoanele Fara Adapost „Sfanta Maria”

PLIANT CENTRU SFANTA MARIA (1) (1)

Serviciul social Centrul rezidential de asistenta si reintegrare/reintegrare sociala pentru persoane fara adapost „Sfanta Maria “, cod serviciu social 8790CR-PFA-I, cu adresa: Targoviste, judet Dambovita, str. Vlad Tepes, nr.6C, tel. 0371107161, este înființat și administrat de furnizorul de servicii sociale Directia de Asistenta Sociala,  adresa: Targoviste, judet Dambovita, strada B-dul Unirii, nr.26, Pavilion B2, tel. 0372764198.

Scopul serviciului social Centrul Rezidential de asistenta si reintegrare/reintegrare sociala pentru persoane fara adapost „Sfanta Maria” este prevenirea si limitarea a unor situatii de vulnerabilitate si dificultate sociala/cresterea calitatii vietii/reinsertie sociala prin asigurarea gazduirii, a hranei, consiliere si suport pentru integrare/reintegrare profesionala, deprinderi de viata independenta, consiliere si asistenta medicala, consiliere sociala si psihologica, pentru persoanele aflate in risc de marginalizare sociala din Municipiul Targoviste sau aflate pe raza Municipiului Targoviste.

Centrul acorda servcii pentru a răspunde nevoilor sociale, precum şi celor speciale, individuale, familiale sau de grup, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate, prevenirii şi combaterii riscului de excluziune socială, promovăriiincluziunii sociale şi creşterii calităţii vieţii.

Cine se poate înscrie?

Beneficiarii serviciilor sociale acordate în Centrul Rezidential de asistenta si reintegrare/reintegrare sociala pentru persoane fara adapost „Sfanta Maria” pot fi persoane si familii aflate in situatii de dificultate sau in risc de excluiziune sociala.

 

Dispozitia de acordare/respingere

Aprobarea/respingerea cererii formulate de solicitant se face de catre Directorul Directiei de Asistenta Sociala la propunerea asistentului social/alt personal specialitate in asistenta sociala care a efectuat evaluarea initiala.

In urma aprobarii/ respingerii se emite o dispozitie care precizeaza acordarea/repingerea serviciilor. Dispozitia de admitere/respingere se comunica solicitantului in termen de 15 zile de la data inregistrarii cererii. Aceasta dispozitie poate fi contestata printr-o cerere depusa la secretariatul D.A.S.

Contractul de acordare servicii se incheie la venirea in centru si sunt aduse la cunostinta drepturile si obligatiile atat ale furnizorului cat si ale beneficiarului.

Prezentare spatiu

  1. La etaj sunt amplasate: 4 duplexuri formate, fiecare, din 2 camere cu cate 3 paturi. Suprafata locuibila/persoana: 6,1mp, 4 bai (toaleta si dusuri) si hol.
  2. La parter se afla: 1 dormitor adaptat persoanelor cu handicap locomotor cu o capacitate de 3 paturi, 1 baie (toaleta si dus) adaptate persoanelor cu handicap, 1 bucatarie, 1 magazie alimente, 1 sala de mese, 1 cabinet medical, 1 cabinet psihologic, birou sef centru, 1 sala de socializare si un spatiu destinat asistentilor sociali.
  3. La demisol sunt amplasate: un izolator cu 5 paturi, o camera cu 6 paturi, 2 bai (toaleta si dusuri), 1 spalator, 1 uscator, 1 oficiu personal administrativ, hol si 1 buncar.

Capacitate – 40 de locuri cazare.

SERVICII FURNIZATE

Serviciile furnizate sunt: gazduire, consiliere sociala, psihologica, medicala in scopul minimalizarii vulnerabilitatilor si reintegrare sociala. Durata de acordare de servicii sociale in cadrul Centrului este de maxim 2 ani.

Contributia este stabilita anual in baza costului mediu lunar/beneficiar si aprobata prin Hotararea Consiliului Local Targoviste si nu depaseste 60% din venitul realizat.

Actele necesare înscrierii:

  • cerere de acordare de servicii sociale, semnată de beneficiar/reprezentantul familiei sau proces-verbal de transfer /insotire, în original si aprobata de director DAS;
  • acte personale (CI/BI, stare civila, studii, adeverinta salariat, cupon pensie etc), în cazul în care beneficiarul nu are act de identitate, personalul centrului face verificări în vederea identificării ultimei adrese de domiciliu si pentru obtinerea acestora;
  • adeverinta de la medicul de familie din care sa reiasa ca nu sufera de boli infecto-contagioase, copie acte medicale privind istoricul medical si tratamentul de specialitate, dupa caz –exceptie facand beneficiarii care sunt adusi in regim urgenta care nu au documente de identitate, fiind consiliati sa obtina documentele in cel mai scurt timp de la intrare in colectivitate.
  • declaratie pe propria raspundere ca nu detine locuinta de domiciliu sau resedinta.